torsdag 1. november 2012

Julebrevpikene - hverdagsgave fra mannen min :-)


Julebrevpikene - hverdagspresang fra min mann :-) 

søte mannen min kom hjem med 3 bøker i gave til meg :-)
for ingen spesiel grunn - på en helt vanlig hverdag :-)
er han ikke snill :-)

pga ME`en blir det mye sofa/seng på meg..
og da er det deilig å lese litt :-)

og JA - boken er veldig bra :-)
den handler om en damegjeng sitt opprør mot Julebrevene 
( du vet , hvor alle skriver om alt det fantastiske de har gjordt siden i fjor )
og lager Ærlige Julebrev istedefor :-)
( ikke negative - men ærlige )

absolutt en bok jeg vil anbefale :-)
jeg både lo høyt og felte en liten tåre :-)

Takk snille , omtenksomme mannen min :-)
Takk for boken , og takk for at du passer på meg :-)
og for at du gjør alt som jeg ikke kan gjøre pga ME´en ...
:-)

10 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så hyggelig med hverdagsgaver, de er nesten best :O)

Karin B. Persen sa...

Så koselig at du likte boka. Jeg har vært veldig spent på mottakelsen, så det er godt å høre at damene mine finner seg hyggelige lesere :-) Ønsker deg en riktig fin torsdag :-)

Mvh Karin B. Persen

Barbros lille atelier sa...

Koselig med sånne hyggelige overraskelser. Håper det går bra med deg.

Så plutselig at vi ikke bor så langt unna hverandre. Regner med at du bor der som Barneboden står i hagen?

Og så forresten den nydelige barnekjolen under her hos Kari. Synd den var solgt...

I en Sving sa...

Så herlig med gave :)

Jeg har startet et lite blogglotteri i dag. Kom innom og trekk noen lykkelodd da vel :)

Mayen sa...

Ja, du har da god smak på mannfolk og valgt den rette!! Kor han fikk tak i boka? Sku se om den var "lånbar" på biblioteket, men der va den ikke registrert. Har fått den anbefalt, og tenkte å lese den før jul.Treng nokka behagelig litteratur etter en intens lesehøst ;o)

Orlaug sa...

Hei på deg!
Takk for koseleg besøk på bloggen min.......travle tider her, med messeproduksjon, so det vert lite tid til bloggbesøk, men eg skal ta det att.:)
Kjempefin veske lenger nede her hjå deg!
Fin sundag vidare!!

h.espe sa...

Hei,og takk for hilsen på bloggen min :)

Så koselig - godt å få "hverdagsbekrftelser" i form av slike overraskelser :)

Fortsatt fin søndag til deg!

TONE sa...

Hei Hei... Tenkte jeg ville innom deg og si hei... Når du har lagt igjen en kommentar hos meg... Det er godt å ha mennesker rundt seg som kjenner deg så godt at de vet hva du liker..,,, da er omtenksomhet og kjærlighet høyt oppe !!! Kos deg med bøker og i sengen.... Og alle de fantastiske bloggene der ute!!

reSIRIkulert sa...

Så omtenksom mann du har :o)

Randis side sa...

Heisan,
så hyggelig at du likte boka. Har lest litt om omtalen, både positive og negative - heldigvis flest positive :)) Forfatteren bor nemlig i bygda vår :)) Så nå er det bestemt at boka også inn i heimen vår :) Ha en fin helg ♥