mandag 26. mars 2012

Ut på tur :-)


det har vært ett helt fantastisk vær i helgen :-)
og på søndag gikk vi på tur i skogen :-)

det er en av de tingene jeg savner mest etter at MEen "tok" meg :-)
turer i skogen - turer ved sjø , fjell og skog :-)

vi gikk ikke så lang tur som vi ville gått før jeg ble syk , heller ikke like fort 
men det spilte ingen rolle :-) for vi koste oss alle sammen :-)

som du ser på bilde , fant vi vårens første blomster :-)
nok til å gjøre meg enda gladere :-)

vi fant også en liten perle langs sjøkanten , 
der noen hadde hengt opp slengdisse og benk og laget det både koselig og flott :-)

for en deilig dag :-)

5 kommentarer:

GNIST by Gitte Bettina Lauridsen sa...

Høres ut som en tur som vil sette minner! Så deilig! Jeg orker ikke sol akkurat nå, synes den er ganske slitsom, men det vet du sikkert alt om.

Odins lille hjørne sa...

Hærlig!!! :0)
klem fra odin

~De gode minner i en ny tid~ sa...

~ Heisann!
Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Vi bor på øya Stord. Mellom Haugesund og Bergen. Kommer på Finn.no etter påske:-)
Nydelig vær til og være ute og gå tur i,håper på mange sånne dagen fremover nå mot sommeren.

Hilsen fra Signe ~

Mayen sa...

Heldiggris;o) Her regner det bøtter og spann, og det er visstnok ikkje klarning de nærmeste dagene :-( Sku tru æ bodde i Bergen,hi,hi.Klem

Merethe sa...

Det er så godt med vår vær :) Jeg bare må være ute...hele dagen. Driver og maler møbler nå... sitter og maler... og skravler med ene datteren som også kommer opp til oss og maler sammen med meg. Jeg sitter også og fletter pil...ja er det ikke slik at man må spare energi der man kan :) men jeg koser meg åkke som. Kan heller ikke gå lange turer etter at jeg ble syk..bare tusle små avstander..men gleden over hagen,våren, spirer og selve livet kan ikke MEn ta fra meg! :) så koselig at du finner inspirasjon til å pusle i hagen. Ønsker deg fine dager. Klem Merethe