fredag 24. februar 2012

Noe som har lyst å Bytte ??


Noen som har lyst å bytte noe ??  :-)
Etter å ha byttet røde knapper med Made By Ina 
har jeg blitt inspirert til å bytte mer :-)


så nå har jeg ryddet i litt av sysakene mine , og tatt endel bilder :-)
dvs - veldig mange bilder  :-)
jeg tror jeg må lage ett eget sted å legge inn bildene 
for det blir ganske mange bilder :-) 

Så da spør jeg - Er det noen som har lyst å bytte ??  :-)

Jeg har til "bytting" : f.eks 
 - mange strikkeoppskrifter , dvs hefter ( de fleste ubrukte )
- heklenåler i str 6 og str 0,6  (nye)
- lilla heklegarn 
- endel knapper (mange)
- noen strykemerker (til klær)
-  "ull"band , (mange meter) nytt
- effektgarn , glitter (brukes sammen med annet garn)
- farge til lys-støping 
- noen veker til lys-støping også
- noen små gipsformer

og sikkert enda mer , dette er det jeg har funnet frem hittil :-)


jeg ønsker meg :  
- jeg er åpen for alle forslag f.eks : 
- vimpler
-strikkelabber 
- småting 
-storeting
- kom med forslag :-) 

1 kommentar:

Mayen sa...

Jamen æ vil ha de blomsterknappene du har bytta til deg! Har noen slike liggende, men det er bare en eller to av ulike farger(rester etter tidligere prosjekt..) Ellers kan æ ikkje komme på nokka æ treng akkurat no..?