søndag 26. februar 2012

Hva ? Mamma - skal vi vaske oss med de derre ?!


Hva ?? 
Mamma ! 
Skal vi vaske oss med de derre ??

Det var reaksjonen :-)
da jeg viste frem de nye strikkete og heklete vaskeklutene jeg hadde laget til mine søte små :-)

Du kunne lese mistroen i fjesene deres :-)
Sånt vasker man seg ikke med !

Her har jeg slitt og strevet for at mine søte små skal få hjemmelagete vaskekluter :-)
også var det takken ..
 
klutene var først ufoer som jeg ikke ante hva jeg egentlig hadde lagt opp masker til
så de ble oppskapt til vaskekluter :-)
jeg må tilføye at vaskeklutene nå forlengst er akseptert , godtatt og tatt i bruk :-)
også av mine søte små :-)
Hihi :-)
 

5 kommentarer:

Ruths datter sa...

Disse var jo fine.veldig koselig med hjemmelagede kluter.
klem

Ruths datter sa...

Disse var jo fine.veldig koselig med hjemmelagede kluter.
klem

Vårt Hus sa...

Jeg må flire litt- unger er skjønne på sin måte. Godt at de har godtatt de flotte vaskeklutene du har strevd og laget til dem da :)
Klem Yvonne

Turid sa...

Tenker de var deilig og vaske seg med;) Søte var de også;)

Ønsker deg en fin dag!
klem fra Turid.

Skyddsänglar sa...

Fina! Gå gärna in och kika på www.skyddsangel.se och kanske lämna en hälsning eller två?
/Jossan