onsdag 2. november 2011

Ikke mye ..

Ikke mye som blir laget her i huset om dagene ...
Orker liksom ingenting ..

Jeg begynte på en liten julenisse for 14 dager siden , 
fant ett mønster i ett ukeblad :-)
men ... 
å følge en oppskrift er nok ikke min sterke side :-)
så etter å ha strikket ferdig delene første kvelden - er ingenting blitt gjordt ..
så i går la jeg vekk oppskriften og bestemte meg for å dikte resten :-)
så kanskje den blir ferdig :-)  
Hihi :-)


Så istedefor noe jeg har laget :-)
deler jeg dette flotte gamle bilde med dere :-)

Jeg elsker sånne gamle bilder :-)

♥(;`v´;)´¸.•~♥♥♥~•.¸
 *.*.¸.*´ ¸.*´


3 kommentarer:

EllenSand sa...

Håper at energien din kommer tilbake. Ikke kjekt med sånne energiløse perioder.
Nydelig ullbukse under her.
Ellen .)

Elisabeth Solum sa...

Nydelig bilde! Hva med å overføre det til stoff og ha det på en linpose eller et eller annet.
Håper du får ladet opp batteriene i helgen! :)
Klem

Anonym sa...

Herlig bilde :) En fin tid vi går i møte :) Sitter å strikker nå faktisk :)

trodde eg hadde linket bildet, men skal gjøre det nå :) Gjekk sikkert litt fort i svingene :)

Takk for påminnelsen :)

Klem