søndag 6. mars 2011

Lillebror Remade ullbukse (nr 139)

Denne buksen er Lillebroren til en bukse jeg har laget før , som da blir Storebror :-)

Begge buksene er Redesign , laget av en strikkegenser :-)

Storebror ble laget av armene på genseren , og så ble livet strikket opp :-) Se bilde av den her :-)
( hvis du vil )

Mens Lillebror her , han ble laget av bolen på genseren , også heklet litt rundt livet :-)

Jeg trodde Lillebror skulle ta mindre tid enn Storebror å lage ..
Men da tok jeg feil ..
Jeg sydde med symaskinen , men var så redd for at det skulle rakne , 
at jeg også sydde for hand langs alle sømmene på innsiden av buksen ..
Så det tok lang tid :-)

Lillebror Remade Ull bukse , str ca 3-4 år  /  Kr 290,-

-------------------------
Så TUSEN TAKK til dere som har nominert meg på


Håndlaget 2011





TUSEN TAKK  :-)

Jeg ble så GLAD og OVERRASKET  :-)


2 kommentarer:

lise sa...

Så kul den ble - du skal se det dukker opp et design som ligner hos Drops til høsten. ;-)

Anita Tørmoen sa...

Kjempeflott bukse:) Og du fortjener virkelig å bli nominert!