tirsdag 16. februar 2010

Strikket sjal :-) Tilsalgs :-)

.



Rett farge på den øverste bilde .
men lettere å se mønster/garn på det nederste bilde :-)






Dette sjal har jeg brukt maaange timer på :-)
Og det har vært med på ferie til
Danmark , Frankrike , Tyskland og Belgia :-)

Noen av garnene er kjøpt i utlandet også :-)
Flere av dem er dyre garn :-)

Men med en gang jeg ble ferdig ..
Så begynte jeg på ett nytt sjal :-)
Hihi :-)

Jeg ville ha litt smalere striper :-)
Hihi :-)

Så dette vil jeg prøve å selge ,
om noen skulle like det :-)

Sjal nr to
som jeg skal ha selv
er ikke ferdig enda :-)

...

5 kommentarer:

Camilla sa...

Så masse nydelige ting du lager, masse lekkert =)

Gleder meg til å se din bloggplass =)

Klem fra Camilla.

Unknown sa...

Hei,
det er første gang jeg er her inne (tror jeg, det går litt i surr iblant ;o) og du verden så mye lekkert du lager! Jeg har også fire barn, synes hverdagene bare går til jobb og unger...
Har noen prosjekter liggende, de kommer vel fram igjen :o)
Snakkes!

Lunalei ;-) sa...

Hei!
Så koselig at du stakk innom bloggen min, så fant jeg din! Du verden så mye lekkert du lager!!! Jeg blir like imponert hver gang jeg ser så fint håndarbeide - for jeg har jo verke tålmodighet eller ferdigheter til sånne stikkerier selv!!!
Ønsker deg en nydelig onsdagskveld.
Klem fra Lunalu

Angel.Pearls sa...

Fint att du är med i min Giveaway! Mycket vackra handarbeten du gör- sjalen är väldigt fin!! Kram//Eva

Anita fra hjerterommet sa...

Så kreativ du også er, og flotte ting du lager:)

Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min om tunikaen, det varmer:)