mandag 25. januar 2010

Strikket ULLbukse :-) SOLGT :-)

.
Strikket av ett ullskjørt ,
som er "rekt" litt opp
og strikket nye bein på :-)

Det har lagt i "skal gjøre" haugen min lenge :-)



Jeg "balte fælt" med noe så enkelt som å rekke opp !!
Det viste seg at jeg prøvde å rekke opp feil vei ..
jeg viste ikke at det var en feil vei å rekke opp :-)
hihi :-)

Heldigvis ! så kom jeg i snakk med en dame
som tilfeldigvis var innom jobben min :-)
som fortalte meg at det ikke gikk å rekke opp motsatt vei
( av den veien som det var strikket .. )

Og gav meg tips om å trekke /stramme en tråd
( ca der jeg ville rekke opp til )
og dra denne tråden og klippe der :-)

Kjempegodt tips :-)
Takk til deg :-)



Str ca 1 år
( kan sikkert brukes fra 6 mnd og oppover forbi 1 år også )
Kr 195,-

...

3 kommentarer:

sylysten sa...

Så stilig bukse;o))
Jeg visste heller ikke at det gikk ann å rekke opp feil vei, men har vel heller ikke rekt opp så mye i mitt liv;o///
Klem
Linda;o)

Findus sa...

Går det ann ... rekker sjelden opp .. heldigvis . men det der var lurt . Takk for hyggelig kommentar .

TONE sa...

Heisan på deg du....Så morsomt du var her i bloggverden også!!! Og takk for at du vil være med på min GW....nå er det lenge siden jeg har vært inne hos deg...Men en dag står jeg der...kjenner meg muligens igjen på bildet på bloggen min...=) sees!!