lørdag 24. oktober 2009

Nytt bilde blir gammelt :-)



På en blogg jeg besøkte for ca 2 uker siden
( husker desverre ikke hos hvem - beklager ..)
Så fant jeg link til en Japansk!! side
som endrer bildene dine , så de skal se 100 år gamle ut :-)

Jeg har prøvd med litt forskjellige bilder ,
og det kommer jo selvfølgelig litt ann på bilde at det virkelig ser 100 år gammelt ut :-)

Bilde over viser min søte minste niese ,
som ser på rosene i hagen til bestemor/bestefar :-)

Noen bilder av ungene i bunad ble også veldig bra :-)
men om det kom mer moderne "ting" på bilde
så de ikke så gamle ut :-)

Men jeg er veldig fornøyd :-)
Koste meg :-)

her er linken : http://labs.wanokoto.jp/olds

...

2 kommentarer:

sylysten sa...

Så stilig det ble, men skjønner tingen om at det sikkert ikke blir like tøft med store snowboots;o))))
Klem
Linda;o)

M sa...

Så stilig...skulle ønske jeg var flink til sånt..men eier ikke tålmod...
Nå skal jeg legge deg til på 40+..ha en fiiiiin dag i morgen..nattaklem,M