onsdag 6. mai 2009

Inspirert av gamle hverdagsbunader , så har jeg sydd :-)


Hverdagsbunad :-)
Litt Redesign og litt nytt :-)

Inspirert av gamle hverdagsbunader :-)
Min mor har en lignende hengende på lofte fra hun var ung :-)

Ny bunadskjorte fra By-Torinn
Resten har jeg sydd :-)
det er også nye knapper og nye bånd ,
men selve bunaden har vært en kjole fra Laura Ashley før ,
og forkle som er i lin , har vært en bukse før :-)
det er ikke synlig på bilde ser jeg - men det er legg på skjørtet :-)

Hmm.. ble bildene litt mørke ??

Str 1 år (god i str )
Tilsalgs :-)

.

8 kommentarer:

Hannes hage sa...

Å, så skjønn den er! Helt nusselig.

Anita sa...

Denne var helt nydelig. Kjempefin bruk av båndet også.



Hilsen Fama

Margrethe sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar på bloggen min :) Så mange pene kjoler du syr da! Bunaden du hadde lenger nede på bloggen din syntes jeg var spesielt vakker!

Manisk kreativ sa...

Kjempefin bunad! Den som kunne sy sånn... Takker for besøket på min blogg. :)

M sa...

),O
lö,)
l),
l

Tittet innom deg!
Du så skjønn denne bunaden var.
Jeg linker blog shoppen din på siden min.
Riktig god helg,
M

mimouna sa...

Koselig liten bunad, du er flink til å sy om ting. Savner butikken jeg, det er så knotete å komme seg ned på Minde nå. Får håpe på bedre tider når bybanen kommer. :o)

Merethe sa...

Hei og tusen takk for besøket på bloggen min. Så masse fint du lager. FLotte bunader. :)

Henriette sa...

Kjempefin bunad. Så flink du er:)

Har endeleg fått kjøpt - og prøvd -mirakeltrusa, hi,hi:) Trur nok at denne verkar, men du må satse på ein str mindre enn du brukar vanlegvis for å få full effekt. Litt liten holdin effekt ellers, men Michelin ringane som brukar å dukke opp med vanlege holdin - strømpebukser er ein saga blått:0)

Ha ein flott kveld.
Klem:0)