mandag 10. november 2008

Jeg har sydd litt :-)



Jeg har vært uten internett i maaange dager ...

Men noe nytt har jeg da å vise ,
nå når internett endelig
virker igjen :-)



Dukkesengen/bærebaggen
er laget av en gammel stygg rød bast julekurv
som jeg har tvinnet rosa fleesestoff rundt
og sydd en liten mintgrønn madrass/teppe nedi .
Pyntet med en blomst :-)

Dynetrekk er sydd av et babyputetrekk
og det er mintgrønn fleesedyne inni :-)

Dukkekjolen er sydd av fleese
og restene etter kjolen i det aller første innlegget mitt
er pyntekanten på kjolen :-)

Dukkeluen og dukkelabbene
er strikket i babyull :-)

Tilsalgs

7 kommentarer:

Elin sa...

Kjempe flott :D

Elisabeth Augusta sa...

Gjenbruk er bra. Mye fint du har.

Emmas Verden sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar ;)
Jeg er veldig glad i gamle ting,og synes det er mye fint å finne i bruktbutikker!!!Ser ut som en spennende butikk du har,synd det er så langt unna..
Ha ei fin uke!!!
Klem Anne ;)

Anonym sa...

Så lekkert det ble.Super julegave til en liten dukkemamma.Du er utrolig flink til å trylle frem flotte nye ting av brukt.Ha en fin dag:)

Besta sa...

Det var veldig fint!! Fint at det gikk i samme farge. Ha en fin dag.

LOPPISLIV sa...

Hejs svejs! Tusen tack för din jätterara kommentar på min blogg. Nämen vad söta kläder dockan har och allt i samma färg det gillar jag. Ha en härlig helg. Kram Paula

umulie sa...

Endelig helg! Det er artig med gjenbruk! En riktig god helg til deg!